Både kort och cupcakes!

I går så gjorde jag färdigt en beställning, kanske den svåraste beställning jag någonsin fått, temat skulle nämligen vara Gudfadern och Maffia,och jag som inte ens har sett gudfadern, men tack och lov att internet finns, annars hade jag nog inte fixat det. Men så här blev det i alla fall. Detta är framsidan

image20

och här kommer insidan, som blev inspirarad av gudfadern
image21

Idag på alla hjärtans dag så bakade jag mandelcupcakes med chokladsmörkräm,  och vilken tur, vi fick besök som vi kunde bjuda cupcakesen på och de blev uppskattade.

image23

och här sitter Valdemar och  väntar på att få smaka
image24

och äntligen så fick han smaka, och han bjöd lite på Kalle också
image25

Hoppas att ni alla har haft en trevlig alla hjärtans dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0