Längesen sist!

Här har det inte hänt mycket på ett tag, men i helgen bakade jag lite och i går så pysslade jag och Erik lite julkort, bättre sent än aldrig!! Tack Erik för en supertrevlig kväll!!


Supergoda chocolatechip.....


....choklad och nöt kaka.....


...dumlekakor, inte lika goda som det vanliga receptet jag brukar baka,
men fina blev de i allafall....


...kardemumma snittar.....


....kokosdrömmar....

massor med kakor, så är det någon som har vägarna förbi så är ni hjärtligt välkomna på fika!!

Här kommer lite julkort











Kommentarer
Postat av: Erik Jönsson

tack Anna för en trevlig pyssel kväll.M:V:H:ERIK!!!

2009-12-18 @ 13:43:47
Postat av: Erika

Du frestar alltid med så goda bakverk. går upp flera kilo av att kika in hos dig ;-)



Bakde också dumlekakor till sonens kalas. Visst var de goda. Mössorna du hade sytt med pingvinerna var ju bara för underbara. jag är totalt mösstokig. Mina barn har alldeles för många mössor.



Glasburken är från Ikea faktiskt. tror att den finns kvar i deras sortiment. Jag köpte den för flera år sedan.



kram

erika

2009-12-21 @ 15:50:13
URL: http://www.alfridashem.blogspot.com
Postat av: Mia Östlund

Mumsfilibaba...

Kram Mia

2009-12-22 @ 11:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0