Sytt

Idag har jag sytt det jag klippte igår kväll, det blev en singoallatop och ett par matchande 3/4-byxor + att de matchar med de rosa och gröna byxorna jag har sytt innan, som jag gav till Moa i lördags. Tur att jag har dig Moa, så att jag har någon att sy till.......hoppas att du vill ha de.



Sen blev det ett linne och en matchande kjol till



Sen är här en bild på två mössor som jag sytt, en på beställning och en till min bror som han fick i
födelsedags present idag. Mössorna är sydda efter ett mönster som jag fått av Madelene


trycket ser bättre ut i verkligheten än på bild.

Kommentarer
Postat av: Moa

JAG ÄLSKAR DIG MOSTER! Så fina kläder du syr!!! Det är tur att jag har dig som kan sy!! Min egen mor har ju liksom inte tålamod med nått sånt! TACK!!!

2009-05-04 @ 09:45:19
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Britta

Vilka fina kläder du syr, Moa kommer bli jättesöt.

Kul med kläder som inte någon annan har.

2009-05-04 @ 14:36:25
Postat av: cila

Grannpojken blev glad för mössan han fick

av mej Kram Cilla

2009-05-04 @ 22:01:53
Postat av: Madelene

Tjusiga :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0