Tampongväska, fågelungar och bästisar

Nu ikväll så har jag sytt lite tampongväskor, perfekta att ha i handväskan eller i jackfickan, tyckte att det var så roligt att sy, så det blev en hel del........så är det någon som är intresserad av en så får ni gärna höra av er.


Vi har fått fågelungar i vår lada och de är i lagom höjd för att stå och titta på dem, så idag fick jag tummarna loss och gick ut  med kameran och tog ett foto på dem.


I fredags var Moa och hennes föräldrar här och hälsade på, supertrevligt hade vi. Och här kommer en bild på bästisarna Moa och Thomas (eller Totta som Moa säger).

Kommentarer
Postat av: Josefina

Finfina! Man blir så glad av alla olika! =)

2009-05-24 @ 21:01:25
URL: http://josefinaste.wordpress.com
Postat av: Benny

..hehe.. Jag är ju faktiskt intresserad av två stycken som du skulle kunna få göra. En grön och en röd. Och nä, jag ska inte ha tamponger i dom utan det är till andra saker.

2009-05-28 @ 19:29:07
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Anonym

Gärna enfärgade men nått diskret mönster går ju också bra. Sånt kan du bäst..

2009-05-28 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0