mössor

Har sytt lite mössor



Kommentarer
Postat av: Maria

Va fint de va med svamparna!! Jag har gått med min handduk på huvudet (vad kallas det?) både nyduschad och inte..verkligen skön. Tack så mycket! Kan säkert ha den till annat också verkade det som i lördags. Kram

2010-04-05 @ 19:55:14
Postat av: Helena

Så söt den var! Den vill jag gärna ha till henne :-) Glöm nu inte mössan med flodhästarna på i den storlek som Emilia haft innan på mössorna :-)

Tusen tack rara du! Jag väntar med spänning

2010-04-06 @ 08:40:40
URL: http://varadagar.helenathomasemilia.se
Postat av: Sofia

Hejhej.

vilka fina mössor du syr. har letat efter någon som syr och säljer, kanske kan ha tur denna gången??

Ha en trevlig helg/fia

2010-10-29 @ 13:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0