Helgens projekt!

Denna helgen trodde jag inte att det skulle bli så mycket gjort, men nu när helgen är över så får jag väl sammanfatta vad som har blivit gjort. Igår gjorde jag inte ett dugg. Men idag har jag bakat kanelbullar,
chocolat chip och dumlekakor men jag har också målat 6 fågehålkar. Nu tänker ni väl att
"Har de inte fågelholkar så det räcker" och jo, det har vi, men vi har en ful lada som behöver piffas upp
så det är därför.
Här är en bild på en av dem, de andra kommer när de är helt färdiga.

image68
Kanske inte den bästa bilden, men jag lovar att jag ska ta foto när den är uppsatt.


Kommentarer
Postat av: Madde.

Hej. ska man bara göra avtrycket i salt? Man får tacka så mycket för hjälpen med jobbet. Vi kanske hinner att prata mer nån annan gång. ska dit imorn nårra timmar :D kanske se då. Kram Madde

2008-04-17 @ 21:59:25
URL: http://wilma07.blogg.se
Postat av: Madde.

tack för tipset. ska prova de imorgon. :) hör av mej om hur de blir :D Kram

2008-04-18 @ 22:43:50
URL: http://wilma07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0