Holk tema!

Igår så bakade jag choklad kakor, och när jag stod i köket och bakade,
image46

så tittade jag ut och utanför fönstret står ett träd med en fågelholk i, solen stod på och det var blå himel bakom, så jag var bara tvungen att gå ut och ta foto på en......eftersom man är lite pysselskadad, så tänkte jag att jag kunde göra en fin layout av den. Men när jag stod där med kameran, så började jag se mig om kring och fick en idé att jag skulle ta foto på alla våra fågelholkar, och så blev det.....8 st hittade jag runt huset.
Så undertiden det var melodifestivalen igår, så fick jag knåpat ihop två layouter, sprang mellan pysselrummet och tv:n

image47

image48

Kommentarer
Postat av: Mia

Häftigt tema - Gillar den nedersta massor!
Kram Mia

2008-03-16 @ 13:53:13
Postat av: Lena

Ååååå vad gott det ser ut! Blir så sugen, men jag ska hålla mig borta från allt sånt som frestar.

2008-03-17 @ 14:29:37
URL: http://latto.blogg.se
Postat av: Anette

Shit, gillar verkligen de där layouterna med fågelholkar. väldigt häftiga...

2008-03-18 @ 02:16:36
URL: http://anettej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0