Vår pysslande!

Idag har jag varit och gjort en krans och lite vår/påsk dekorationer

image41
Här är kransen, som just nu hänger på vår dörr (välkommenskylten har inte jag gjort)

image42
En bordshöna med långa ben, de andra på "kursen" kallade den för giraff :)

image43 
Här är en bordshöna med korta ben.

Sen har jag faktiskt hunnit pyssla lite. Började på det i natt och gjort lite idag när jag kom hem från kranspysslet. Det blev i alla fall två styclen layouter.
image44

image45

Sen har jag bakat chocolate chip cookies också idag, bild kommer senare och kanske en layout till eftersom jag har varit ute och tagit lite foto också idag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Såg att du hade använt filtdekorationen.Det blev ju fint. Visst var det lite klurigt att fästa?
Fin krans.Det kanske man skulle prova på ;D
Kram Mia

2008-03-15 @ 22:39:10
Postat av: Lina

Gud vilka söta "kycklingar"!!!!

Kram LINA

2008-03-16 @ 19:58:53
Postat av: Marie

Hej Anna. satt och bloggade och hittade din sida kul. Och vad hitta de jag mer? Jo en krans, ursnygg. Nu är det ju som sagt julkransar som ligger till helgen, (men ingen Anna). Så snygga,kort du gör. Ha det gött. Kramar Marie(händiga händer)

2008-11-21 @ 20:43:15
URL: http://handigahander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0