Pyssel, bak och gäster

Igår var det scrapträff i Eslöv, vilka underbara människor. Blev inte så mycket gjort, men en LO blev det i allafall, och den kommer här.

image82

Sen har ju Thomas fyllt år och han skulle bjuda något på jobbet, så idag har jag bakat choko chip kaka och syltkakor med min hemmagjorda hallon och choklad marmeladen i, hoppas nu att de blev goda, här kommer i alla fall lite bilder.

image83

image84

Idag när jag skulle gå ut och se vad Thomas höll på med i trädgården, så såg jag att vi hade fått gäster...... på gräset så låg där tre ankor och solade, så jag fick in och hämta kameran, och en del bilder blev det, här är en av bilderna. Hoppas att inte grannarna såg mig när jag sprang runt med kameran och jagade ankorna :)

image85

Kommentarer
Postat av: Moa

Nawww sicka söta husdjur moster har!!!
Kram Moa

2008-05-14 @ 20:44:04
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0