Scrapträff i Svalöv!

Idag har det varit scrapträff hemma hos mig, vilket underbart gäng, Tack allihopa. Här kommer en "alvarlig" bild på oss, råkade ta en bild då alla var väldigt konsentrerade, annars var det mycket snack och glada skratt.

image75

Här är våra alster, förutom Susans och Camillas mini album
image76

Fyra av layouterna är mina och de blev så här:
image77

image78

image79

image80

Tack tjejer för en trevlig dag, och nästa gång hoppas jag att Marita och Annelie också kan vara med!



Kommentarer
Postat av: susan

Hej.

Vad snabb du är. Jag har precis hunnit hem så ligger bilderna där. Tack för en super trevlig dag.

Kramar

Susan

2008-05-04 @ 21:06:34
Postat av: Mia

Tack själv!
Har haft underbart kul hela dagen.
Lever länge på den sockerchocken!
Kram Mia

2008-05-05 @ 20:06:24
Postat av: Benny

Jaha,nu förstår man ju va du menade med att det behövs PLATS.. ni e ju galna..

2008-05-08 @ 21:14:09
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0